دکوهام طیف گسترده ای از خدمات سقف کاذب و کناف بی نظیر و جذاب را برای نیازهای مختلف از جمله بخش های بازاریابی، صنعتی و آپارتمانی ارائه می دهد تا زیبایی فضای زندگی شما را افزایش دهد.

_

برای ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید

آشناترین نمونه خدمات سقف کاذب، کناف می باشد. ما برای ایجاد طرح های زیبا بسیار منعطف عمل می کنیم و طراح هایی سازگار با نیاز های شما انجام می دهیم.. انواع ویژگی های طراحی در دکوهام امکان پذیر است، از کلاسیک گرفته تا لوکس، شیک تا طرح های مدرن. هنگامی طرح های ما که با وسایل روشنایی مدرن ترکیب می شود، ما به اتاق حس راحتی می دهیم.

برای دیدن نمونه کارهای ما دراین زمینه به صفحه ی پروژه های ما سر بزنید

از سبک های دکوراسیونمی توان به سبک مدرن اشاره کرد
از سبک های دکوراسیونمی توان به سبک مدرن اشاره کرد

ساخت و طراحی کناف با بهترین قیمت در دکوهام

ما همچنین خدمات نصب خود را با قیمتی مناسب و ارزان به مشتریان گرامی ارائه می دهیم. همچنین با وجود  تیم با مهارت خود، در کار ساخت کناف سقف خانه ها، ادارات، هتل ها، رستوران ها و سایر موارد تخصص داریم. ما در دکوهام، طرح‌های شیک و مدرن را برای افزایش جذابیت فضای زندگی شما ارائه می‌کنیم.

دکوهام را را در اینستاگرام دنبال کنید

سقف کناف برای خانه، آشپزخانه و محل کار شما

_

آیا به دنبال خدمات سقف کناف شیک و امروزی برای آشپرخانه، منازل و محل کار خود هستید؟
دکوهام یک شرکت معتبر است، ما پیشرو در بازار هستیم که جدیدترین و قوی ترین کارها را با قیمت مقرون بصرفه به شما ارائه می دهیم.

باورنکردنی ترین راه حل های و طراحی ها برای سقف کاذب

_

شاید در ذهن خود ایده و خواسته هایی درباره طرح یا سبک ایده آل خود ار اینکه چه نوع سقفی می خواهید داشته باشید. دکوهام تمام پاسخ تمام سوالات شما در این زمینه را را دارد. روش های مختلف طراحی ما، می تواند تصویر واضحی از پیشنهاد ما ارائه دهد که مناسب خواسته های شما باشد.

نمون سقف کناف در دکوهام
نمون سقف کناف در دکوهام

چرا دکوهام ؟

به دلیل کیفیت بالای خدمات، دکوهام جایگاهی قوی در بین مشتریان به دست آورده است. شرکت ما در میان مشتریی ها به دلیل پیروی دقیق از شیوه های تجاری منصفانه و اخلاقی شناخته شده است.

خدمات ما کیفیت بالایی دارد و به موقع به مشتریان ارائه می شود. تیم حرفه ای ما و تعهد برای موفقیت شرکت ما حیاتی است. خدمات ما به طور گسترده در ساختمان های اداری، موسسات خرده فروشی، امکانات مراقبت های بهداشتی، مناطق عمومی و موسسات آموزشی استفاده می شود.

ما در مدت کوتاهی به لطف تلاش ها و پشتکار تیم حرفه ای پیشرفت بسیار زیادی داشته ایم. و با 15 سال تجربه در صنعت و دانش گسترده در مورد دکوراسیون داخلی، ما را قادر ساخته است تا موقعیتی عالی در بازار کسب کنیم.